söndag 28 augusti 2011

Skörde & miljödagar i Boden

I helgen kunde ni hitta mig och mina Små Vita Ting i Boden.
Tänk så kul det är att få träffa alla trevliga människor som
besökte mig i kyrkstuga nr 1.
Ljuspåsar i varierande modeller. Här ser ni modell 1& 3 & 4
i framkant på bordet. Längst bak ser ni modell 6 och framför
ljuspåsarna längst fram står ett brödfat.
Överst på stegen står modell 5 & 6 och på
mellansteget ser ni modell 1. På nedersta steget
står en ljuspåse av modell 2.
Överst ser ni modell 3 till vänster och modell 4
till höger. Undre våningen står modell 2 till
vänster och höger, i mitten en modell 3.
Ett brödfat till vänster och modell 1 till höger.

Så här mysigt hade jag det hela dagen. Jag hade tyvärr underskattat
efterfrågan på mina ting så dom tog slut under lördagen så i dag
söndag blev det till att åka hem och sätta sig vid symaskinen igen.
Men det är ett kärt nöje. Tack allihop!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar