måndag 27 augusti 2012

Tillbaka i vardagen

Så var jag hemma igen efter en supertrevlig helg på Skördemarknaden
i Boden. Ljuspåsarna var lika populära i år så det finns inte så mycket
kvar i butiken men jag sätter mig gärna vid symaskinen igen...
 Passade även på att fylla på mitt sortiment med några "måste bara ha"
grejer. Så nu finns det lite mer att välja på i hyllorna.
Vad sägs om små klara ljusglas med votivljus refiller...
 eller lyktljusen som faktiskt brinner i lyktorna utomhus 
även i minusgrader!
 Marschaller i lerkrukor med en brinntid på hela 12 timmar
och det finns refiller att komplettera med. Ett bra miljöval
i min mening......
Och till slut ljuvliga små ljusglas med motiv på. Välj mellan
Älg, Blåbär eller Änglar i silver eller guld.Säljs i en
presentförpackning tillsammans med en refill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar